بله من یک ناسیونالیست هستم !

hetalia_wolfs__russia___by_shadowxsonic1-d39a0gb

بله من یک ناسیونالیست هستم !
بله من اقوام روسی را بیشتر از سرخپوستهای کشور نیوفیجی دوست دارم ، بله من کشورم را بیشتر از کشور وادیا دوست دارم ، بله من بر این عقیده ام که منافع کشورم واجب تر از مسائل دیگر است ، بله من ترجیح می دهم برای آزادی کشورم مبارزه کنم تا برای آزادی کشور دوست و برادر ، بله من ترجیح می دهم به نیازمندان کشور خودم کمک کنم تا به نیازمندان کشور همسایه ، بله من حاضرم برای حفظ مرز های میهنم کشته شوم ، بله من برای سرافرازی نام روسیه تلاش می کنم ، بله اولویت من روسی بودن است ، بله من پتر کبیر را دوست دارم ، بله من به تمدن کشورم می بالم ، بله من امسک، قازان و سامارا را به مکه و مدینه و شام ترجیح می دهم ، بله من برای کشته شدن ایوان چهارم و کاترین کبیر سوگواری می کنم نه برای لنین و استالین ، بله من سنت های روسیه باستان را پاس می دارم ، بله من هر سال کریسمس را جشن می گیرم ، بله من تلاش می کنم از واژه های روسی در سخن گفتن استفاده کنم ، بله من روبل بر گردن می اندازم ، بله من پرچم سفید و آبی و قرمز را نشان کشورم می دانم و بر روی ان پافشاری میکنم … و نه ، من یک نژاد پرست نیستم ، چرا که فکر آزادی و آبادی میهن ، اجازه ی مقایسه نژادم با سایرین را نمی دهد .
اگر اینها نشانه ی عقب ماندگی و تحجر من است ، مرا در این عقب ماندگی رها کن چرا که من به این تحجر می بالم و روشنفکری و تجدد خواهی تو برای من جلوه ای حقیرانه و احمقانه دارد .

این نوشته در فاشیسم, نقد, طنز انتقادی, طنز سیاسی ارسال شده و با , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

4 پاسخ برای بله من یک ناسیونالیست هستم !

  1. فرهاد :گفت

    ناسیونالیسم و مذهب پساب های عفن تاریخ و انباشته از چرک و خون و کثافات اند!
    در پس ناسیونالیسم, این ایده به غایت منحط و ارتجاعی کثیف ترین و هولناک ترین جنایات و نیز تاراج از ثروت عمومی ملت خودی انجام پذیرفته است!
    خاندان تبهکار پدر و پسر پهلوی, این تفاله های انگلیسی و آمریکایی با اطوارهای به غایت مشمئز کننده ناسیونالیستی قتل و شکنجه و کشتار و استبداد وحشیانه علیه دگر اندیشان میهنمان و نیز غارت بی سابقه ایی را تا آنروز از ثروت مردم ایران سامان دادند و به همین سبب نیز مردم به جان آمده ایران در سال 1357 جهت رهایی از دژخیمان ناسیونالیست خاندان جنایتکار و تاراجگر پهلوی, به وامپیر خون آشام حکومت مومنان اسلام سیاسی روی آوردند!
    کنفرانس گوادالوپ نتیجه نا امیدی غرب از امکان تداوم کشتار مردم ایران و فرستادن آنان به خانه هایشان و نیز تاراج ثروت عمومی بوده است و به همین سبب به عفریته های مومن مسلمان, یعنی شاخه دیگر پساب متعفن تاریخ به مثاب گزینه ایی نه چندان مطلوب به ناچار روی آوردند!
    کله چدنی های هوادار ناسیونالیسم و به ویژه قر و اطواری های سلطنت طلب بدانند که غرب با کودتای کثیف 28 مرداد به مثاب جنایت علیه بشریت, نه تنها مسئول سی و هفت سال سلطنت مشحون از شکنجه و زندان و فلاکت مردم ایران در دوران محمد رضای پهلوی, معروف به ممل آمریکایی, این «مظهر ناسیونالیسم ایرانی؟؟؟!!!» هستند, بلکه مسئولیت سی چهار سال حکومت سیاه اسلام سیاسی حاکم بر ایران امروز نیز با آنان میباشد!
    از لاشه عفن شاه و شیخ, ناسیونالیسم و مذهب, همواره اشمئزاز نفیر پسمانده های جهل و نادانی تاریخی میتراود!

  2. angolak :گفت

    شما‌ها باید به نزدیکترین روان پزشک مراجعه کنید هر چند تا ۷-۸سال دیگه کلن منقرض میشید

    جدا که موجودات چندش آور و رقت انگیزی هستید یه مشت فسیل بی‌ بته که سر و تهتون به هم پنالتی میزنه و مثل منافقین فقط یه دهن گشاد بو گندو با کله پر از پهن خارجی‌!یه مشت احمق شاسکول که ودکا روسی رو به نیّت شاش لنین سر میکشه و به قبر آخوند روسی لعنت می‌فرسته که چرا تنها خوری میکنه!

    کامنت بالا رو اه اه اه اه به قول معروف اگر قراره هدایت کشور دست آخوند باشه عقل و منطق حکم میکنه آخوندی باشه که مست و پاتیل بوی جوراب صدام و ودکا روسی نباشه 🙂

    به امید پاکسازی کامل ایران از میکرب آخوند و هر چی‌ بی‌ وطن جهان وطن و منافق خائن.امین

    حالا می‌تونی با پاک کردن کامنت هم مشت محکمی به دهان شاه انگلیسی آمریکایی اسرائیلی فرانسوی بلژیکی آلمانی‌ سوئدی بزنی‌ هم روح عمو سیبیل و خوشحال کنی‌ 🙂

  3. angolak :گفت

    to hich goho nisti joz yek mohajer khaye mal o vatan forush bi boteh
    mard bashed az posht lachak bian birun baad edeaye sibil dashtan konid haroom zade ha
    in kament ro ham mesl baghiye pak kon ba rafigh monafeghet bara sadam sine bezanid kos kesha

    • shahinshahri :گفت

      دوست عزیز هیچ کامنتی پاک نشده و نمی شود.فقط هر روز به وبلاگ مراجعه نمی کنم که کامنتی امده یا نه برای همین برای انتشار تاخیر پیش می آید که پوزش می طلبم.
      چرا کامنت پاک کنیم ? فوقش می خواهید مثل الان فحش دهید که ما اصلا ناراحت نمی شویم.شما راحت باش و هرچه دل تنگت می خواهد بگو
      ضمنا اگر فارسی تایپ کنید قطعا عده بیشتری فرصت خواندن آن را پیدا می کنند.
      ممنون از وقتی که برای کامنت گذاشتن می گذارید.
      با سپاس فراوان

پاسخی بگذارید

