علياء ماجدة و این جماعت کور دل

پس از حرکت اعتراضی علياء ماجدة المهدي و دوست پسرش کریم عامر, واکنشهای گوناگونی را شاهد بودیم و مطالب مختلفی در وبلاگها و سایتهای بسیاری درج شد که به نظر من گویا تر از این تصویر که دروبلاگ یونانی آمده است چیزی نمی توان گفت.

این نوشته در نقد مذهبی, وبلاگ نویسان, کارتن و کاریکاتور, زنان ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

2 پاسخ برای علياء ماجدة و این جماعت کور دل

  1. farzin :گفت

    من به این موضوع کاری ندارم….ولی جالبه بدونید از سایت های جمهوری اسلامی متوجه شدم که بیا ببین چه خبر شده!!
    اگه سایت های جمهوری اسلامی نبود من تشویق نمی شدم عکس های این دخترو ببینم

  2. shahinshahri :گفت

    سلام دوست عزیز
    به مطلب جالب و مهمی اشاره کردید. لطفا آدرس اون سایت ها را بزنید تا ببینم که می توانم مطلبی در مورد آنها بنویسم یا نه ?
    با سپاس فراوان

پاسخی بگذارید

