من از سرزمینی تاریک می آیم

من از سرزمینی تاریک می آیم   
که مرگ , آرزوی جوانان آن است

من از سرزمینی تاریک می آیم
که صحنه اعدام , نقاشی کودکان آن است

من از سرزمینی تاریک می آیم
که دل حاکمان , چو شبی ظلمانی است

من از سرزمینی تاریک می آیم 
که تنها پرنده اش , کرکس است

من از سرزمینی تاریک می آیم
که هنرمند قرن 21 آن , دادائیست است

من از سرزمینی تاریک می آیم
که خنده مردمان , نزد جوانان, دردناک است

من از سرزمینی تاریک می آیم
که لبخندی بر لب جوانانش, کیمیا است

من از سرزمینی تاریک می آیم
که افسردگی جوانان آن , مد روز است

من از سرزمینی تاریک می آیم
که خودکشی , سرگرمی جوانان آن است

من از سرزمینی تاریک می آیم
که اسلام ناب محمدی , حکم فرما است

من از سرزمینی تاریک می آیم
که منتظر ظهور مهدی از چاه است

نظام جلالی 15.07.2011

این نوشته در شعر سیاسی ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

پاسخی بگذارید

